Gelöst
5G/LTE kein empfang
vor 2 Jahren
Hello,
I have a DSL Hybrid 100, the DSL is working great but I'm wondering why I have this message "kein Empfang"
When I connect to the Speedport Smart 4, everything seems to be connected (see attached).
I tried to disconnect and reconnect the 5G recever but no change (Led Status/ 5G / LTE are green)
See attached some screens if that might help.
Do you have an idea what might be the problem ?
best regards
Romain
IMG_0265.jpeg
IMG_0264.jpeg
IMG_0263.jpeg
IMG_5332.jpeg
167
0
5
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
245
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 2 Jahren
Hi Inga Kristina J.
It is working again, all green
thank you to the community for the help
Best regards
Romain
0