[English] No DSL tunnel
vor 3 Jahren
I ordered internet about 2 weeks ago and have been using it since 17/11/2021.
Since yesterday I have a problem with the DSL connection.
At night it was a problem that resolved itself after 15 minutes.
This morning it was the same problem that I tried to solve for about 4 hours.
Information from: http://speedport.ip/
Internet:
No DSL tunnel
LTE tunnel ok
Hybrid bonding ok
For a short while everything worked fine [a few minutes], and now there is the same problem again.
I did a reboot to factory settings.
I unplugged the router for a few minutes, checked the cables and tried various options I found on the internet.
Router: Speedport pro plus
Tariff: MagentaZuhause XL with Hybrid LTE
Logs when the problem occurred and after reboot.
Anhang wegen persönlicher Daten entfernt durch Waage1969
Attachment removed due to personal data by Waage1969
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Chill erst mal
vor 3 Jahren
@AdrianImp check the Line
Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
4
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Waage1969
Antwort
von
Chill erst mal
vor 3 Jahren
Hallo @AdrianImp
das Dein Profil nun befüllt ist gebe ich es mal an die Teamies weiter 👍
Gruß
Waage1969
Hello @LukeG that your profile is now filled, I will pass it on to the teamies greeting Waage1969
1
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Chill erst mal
Sven Ö.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
I tried to catch you by phone, but had no luck. When will be a good time for a new appointment?
Danke, @Waage1969 für das Melden!
Kind regards Sven Ö.
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Sven Ö.
Sven Ö.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
Kind regards Sven Ö.
2
6
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Malte M.
Telekom hilft Team
Antwort
von
Sven Ö.
vor 3 Jahren
Allright. Please keep us informed.
Kind Regards
Malte M.
1
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Sven Ö.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
AdrianImp