Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
How to change technician appointment date
vor 4 Jahren
Hello,
I recently ordered a package DSL. Telekom set an appointment date. on that day, I am busy. I have chatted with an agent and she changes the new date but I did not get any email or SmS. how can I notice the date is changed?
Best,
Zohreh
558
0
7
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
vor 3 Jahren
1255
0
3
vor 2 Jahren
313
0
1
vor 4 Jahren
932
0
2
vor 2 Monaten
528
0
4
vor 2 Monaten
93
0
1
Akzeptierte Lösung
Karsten L.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
zohre.ghaderi71
vor 4 Jahren
I'll keep you up to date. As soon as the appointment is confirmed I'll come back to you.
Regards
Karsten L.
1
1
zohre.ghaderi71
Antwort
von
Karsten L.
vor 4 Jahren
Thanks for your quick reply and nice support.
in fact, the first suggestion date was 14.01.2021(old date). I have asked your colleague to change on 18.01.2021(new) but I did not get any email or SMS. I would like to check and put my appointment to 18.01.2021.
Best,
Zohreh
0