Gelöst

Media Receiver 401 erkennt aufnahme nicht

vor 7 Jahren

Hallo erstmal!Seit ein paar Wochen erkennt mein Receiver401 meine Aufnahmen nicht mehr.Erst wen ich ihn vom Netz nehme sind sie wieder da.Wen ich den die Aufnahme schaue hängt sich der Film nach eine gewisse Zeit auf.Nach neustart kann ich den Film auch Fortsetzen aber nur ein paar minuten oder es steht gleich da"Kann nicht wiedergegeben werder,versuchen sie es später"Die festplatte ist von meinen alten 400.Da er ja aufnimmt und ich vorher noch nie Probleme hatte mit den aufnahmen bitte ich hier um hilfe bzw.hat noch wer dieses Problem?

1014

18

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 7 Jahren

    Dank dem Techniker läufts wieder und meine Aufnahmen sind erhalten.

    Receiver ausgeschaltet, Festplatte herausgenommen,Receiver auf Werkseinstellung zurückgesetzt,Receiver aus und Festplatte wieder eingesetzt und gestartet.Läuft seit dem ohne Probleme:-)

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

8753

0

2

vor 5 Monaten

in  

635

0

8

in  

634

0

3

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.