Neuer Vertrag Anbieter Wechsel

2 years ago

 Guten Morgen

Gestern habe Ich im Online Portal einen Anbieter wechsel , zurück zur Telekom beauftragt . Bei der Angabe zum Jetzigen Anbieter konnte Ich keine genauen Angaben machen weil der nicht aufgeführt wurde . Es wäre schön wenn sich da jemand von der Telekom Melden würde um dies zu berichtigen . 

 

MFG

 

411

6

  • 2 years ago

    Siggi056

    Bei der Angabe zum Jetzigen Anbieter konnte Ich keine genauen Angaben machen

    Bei der Angabe zum Jetzigen Anbieter konnte Ich keine genauen Angaben machen
    Siggi056
    Bei der Angabe zum Jetzigen Anbieter konnte Ich keine genauen Angaben machen

    Hier könntest Du den ja benennen...

     

    Es KANN sein, dass durch diese händische Nacharbeit der Auftrag neu aufgesetzt werden muss und Du dann keine Online-Konditionen mehr hast.

    5

    Answer

    from

    2 years ago

    Hallo @Siggi056 ,

     

    vielen Dank für unser freundliches Gespräch.

     

    Ich wünsche viel Spass mit Ihrem Anschluss!

     

    Freundliche Grüße, Lorenz S.

    Unlogged in user

    Answer

    from

Unlogged in user

Answer

from

This could help you too

Solved

in  

190

0

7

Solved

in  

237

0

2

Solved

in  

594

0

5

1 year ago

in  

154

0

3

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.