Gelöst

No activation date specified on Auftragsbestätigung

vor 2 Jahren

Hello,

 

I've ordered Magenta Zuhause XS and received the Auftragsbestätigung on 12.12.22. However, I later learned that there is supposed to be an activation date specified on the provided document but it isn't specified. Tomorrow I have a technician appointment and I don't know whether I will be able to connect to the internet after the appointment. Is there a way for me to learn the activation date?

 

All the best

116

1

  • Akzeptierte Lösung

    Telekom hilft Team

    akzeptiert von

    vor 2 Jahren

    Hi @onuralt49,

     

    I have some good news for you. 😊
    Your internet will be activated tomorrow when the technician comes to you.

    You have already received a router.

     

    Kind Regards,

    Markus Km.

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

vor 4 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

565

0

3

vor einem Jahr

1 Sterne Mitglied

in  

134

0

1

1 Sterne Mitglied

in  

707

0

1

Gelöst

vor einem Jahr

1 Sterne Mitglied

in  

175

0

4

1 Sterne Mitglied

in  

1532

2

2