Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
No activation date specified on Auftragsbestätigung
vor 2 Jahren
Hello,
I've ordered Magenta Zuhause XS and received the Auftragsbestätigung on 12.12.22. However, I later learned that there is supposed to be an activation date specified on the provided document but it isn't specified. Tomorrow I have a technician appointment and I don't know whether I will be able to connect to the internet after the appointment. Is there a way for me to learn the activation date?
All the best
116
0
1
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
134
0
1
vor 2 Jahren
707
0
1
vor 5 Jahren
1532
2
2
Akzeptierte Lösung
Markus Km.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Markus Km.
vor 2 Jahren
Hi @onuralt49,
I have some good news for you. 😊
Your internet will be activated tomorrow when the technician comes to you.
You have already received a router.
Kind Regards,
Markus Km.
1
0