Gelöst

Returning a router

vor 8 Jahren

Dear all, 

 

sorry for writing in English, I am a foreigner who spent some time living in Germany, I moved out last year and cancelled the contract but ever since I cannot send back the router. The online tool that helps you do it doesn't work, when I type in my customer number and postal code, it doesn't locate me. Maybe I should have done it before cancelling the contract, as I do not exist anymore in Telekom's database as a customer. In any case, I am looking forward to your help to finally send the router back. 

 

Many thanks

 

Kristina

538

10

    • vor 8 Jahren

      @kristina.shmarenkova

      First

      Bitte Daten im Profil hinterlegen! Damit Dich ein Teamie Kontaktieren kann und Dir weiter hilft! a bisserl Geduld da die gut beschäftigt sind Zwinkernd

      https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Atelekom-custom-user-pro...

       

      or

       

      Call 08003301000

      3

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      Hallo @Marita S. @Erdogan T.

      bitte Beitrag aufgreifen, verschieben und Hilfe für @kristina.shmarenkova

      Gruß

      Waage1969

       

      Hallo @kristina.shmarenkova

      first sorry for my bad english.

      i call a Teamie for you, so the can write with you how you can send your router back.

       

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      Thank you! I have filled our my profile with my contact information. 

      I tried doing it online, but it says it cannot find me with my customer number. Looking forward to receiving some help!

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      @kristina.shmarenkova   going help .. I imform now the teami  I hab See you 2  ask for help .... please waIT  I can you understand but very-happy Bad wie english greetz 

      Uneingeloggter Nutzer

      Antwort

      von

    • vor 8 Jahren

      hy an welche here @kristina.shmarenkova  than a teami can help you  please fill on  here you profil mit contract Nummer ( benutzerdaten ) and a phone number( rückrufnummer) ..... this  can you and the teamis See benutzerdaten eingetipselt.jpg

       

       sorry my english is bad . .greetz Fröhlich

      0

    • vor 8 Jahren

      @kristina.shmarenkova

       

      Plse cancel at once the attached letter!

       

      Your earlier  address is visible!

      1

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      kristina.shmarenkova

      @kristina.shmarenkova Plse cancel at once the attached letter! Your earlier address is visible!

      @kristina.shmarenkova

       

      Plse cancel at once the attached letter!

       

      Your earlier  address is visible!

      kristina.shmarenkova

      @kristina.shmarenkova

       

      Plse cancel at once the attached letter!

       

      Your earlier  address is visible!


      @Gelöschter Nutzer danke das wußte I net wie uf englisch tipseln ...  Fröhlich 

      Uneingeloggter Nutzer

      Antwort

      von

    • Akzeptierte Lösung

      akzeptiert von

      vor 8 Jahren

      Hello @kristina.shmarenkova,


      kristina.shmarenkova schrieb: locate me. Maybe I should have done it before cancelling the contract, as I do not exist anymore in Telekom's database as a customer.

      dont think anymore about it. You have got a credit on your last bill today for the router. It is not any more in our database.
      So we are through.

      Greets Detlev K.

      2

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      Thank you very much, you have been incredibly helpful!!!

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      Thanx. Fröhlich Greets Detlev K.

      Uneingeloggter Nutzer

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