Gelöst

TOTALAUSFALL !!!!!!!

vor 8 Jahren

Seit vorgestern von der Außenwelt abgeschnitten, der komplette Anschluss tot. Freitag früh war ein Techniker an dem Kasten auf der Straße vor unserer Tür zugange, seitdem geht NICHTS mehr. Hotline ? Wie erwartet wird abgewimmelt, Technikerbesuch versprochen und bestätigt aber keiner kommt oder meldet sich. BITTE HILFE!!!

705

15

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 8 Jahren

    Hallo @Bavotec,

    es tut mir leid, dass Ihre Störung schon so lange anhält.
    Ich habe den Kollegen eine Statusanfrage geschickt. Sobald ich eine Rückmeldung erhalten habe, werde ich diese Information sofort an Sie weiter geben 😊.

    Viele Grüße
    Nico Sö.

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

667

1

6

Gelöst

in  

720

1

2

Gelöst

in  

831

0

5

Gelöst

in  

501

0

5

Gelöst

vor 6 Jahren

in  

635

0

4

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.