Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Very slow internet connection
vor 10 Monaten
Hello.
I have issue with Internet connection. It's stable but very very slow.
I use internet for the work, gaming and a lot of different things, so I need stable and fast internet. I have your wired internet and also I have mobile router from O2 purely as a contingency. So I can compare and here what I see. I'm paying you almost twice as much, and I get twenty times slower speed (sic!) on cable. Both routers I use through WiFi.
So why this happens? Can you do something with this?
My address: xxxx
-----------
Adress deleted due the privacy policy - Timur K. Telekom hilft Team
216
0
26
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Jahren
1292
0
2
vor 3 Jahren
200
0
1
vor 5 Jahren
552
0
4
vor 3 Jahren
689
0
5
vor 10 Monaten
116
0
3
Akzeptierte Lösung
makarovmm
1 Sterne Mitglied
akzeptiert von
Timur K.
vor 9 Monaten
The internet connection has been fixed, everything is super now. Thank you. 😍
0
1
Timur K.
Antwort
von
makarovmm
vor 9 Monaten
@makarovmm
I am really happy to read this 😊 I wish you a great week.
Best regards
Timur K.
1