Wie lange dauert die Freischaltung von Sky über Entertain.

vor 5 Jahren

Hallo. Ich habe über die Telekom Zubuchoption Sky gebucht. Wieso dauert es so lange bis ich mich bei Sky registrieren kann oder bis die Sender freigeschaltet werden. Habe schon seit einer Woche die Kundennummer von Sky und laut denen fehlen noch Daten von der Telekom. Nach einem Chat mit einem Mitarbeiter wurde mir gesagt dass ich in kürze eine Mail erhalten werde und die freischaltung falls alles gut läuft heute noch stattfindet. Spätestens morgen sollte es funktionieren.

Vielleicht hat da jemand schon erfahrungen.

Letzte Aktivität

vor 5 Jahren

von

420

4

  • vor 5 Jahren

    Sind andere offene Aufträge vorhanden?
    Wie ein offener Tarifwechsel oder eine Kündigung zum Ende der Laufzeit, die vorsorglich eingereicht wurde?

    Einmal im Kundencenter am besten kontrollieren, ob da noch was offen ist.

    2

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Nein da ist nichts offen. Was ich auch merkwürdig finde dass im Auftragsstatus nichts drin steht.

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    @C.boehme,

     

    bitte zur schnelleren Bearbeitung durch das Team dein Profil befüllen (siehe Signatur unter meinem Text). Die Daten können nur von dir und dem Team eingesehen werden!

    Bitte nach Erledigung eine kurze Rückmeldung einstellen.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 5 Jahren

    Hallo @C.boehme,

    herzlich willkommen in der Telekom hilft Community.

    Danke, dass die Daten bereits im Profil hinterlegt sind. Wie ich sehen kann, ist Sky bereits informiert und es soll heute im Laufe des Tages verfügbar werden.

    Wäre toll, wenn Sie uns hier auf dem Laufenden halten könnten, danke.

    Gruß
    Sebastian S.

    0

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

29727

2

6

in  

330

0

3

in  

49964

0

60

Gelöst

in  

7969

0

4

Gelöst

in  

55738

0

3

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.