So heben Sie Ihre Verknüpfung mit dem Kundencenter-Mobilfunk auf

6 years ago

Eine bestehende Kundencenter-Verknüpfung mit Ihrem Mobilfunk-Vertrag aufheben?

 

Dann einfach die Seite https://www.telekom.de/kundencenter/login-verknuepfungen aufrufen und in das Kundencenter einloggen. Dafür wird der Benutzernamen und das dazugehörige Passwort benötigt.

 

Jetzt wird die aktive Mobilfunk- sowie Festnetz-Verknüpfung angezeigt. Hier bei Mobilfunk-Verknüpfungen auf "Verknüpfung verwalten" klicken.

 

verknüpfung verwalten1png.png

 

Anschließend auf den Papierkorb rechts daneben klicken.

 

Verknüpfung aufheben.png

Fertig!

7450

0

Unlogged in user

Answer

from

This could help you too

Telekom hilft Team

in  

2646

0

0

Solved

in  

11710

4

6

in  

13297

2

2

Solved

in  

624

0

1

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.