Activate Netflix
vor einem Monat
I received a Netflix activation email, but there's no button or option to activate it. I was able to activate Disney and RTL without any issues, but I'm unable to activate Netflix. Could you please assist?
Bagya Godage
39
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
69
0
1
vor 3 Jahren
236
0
2
vor 4 Jahren
312
0
4
Gelöst
vor 4 Jahren
195
2
3
vor 7 Monaten
172
0
3
PellySunny37
vor einem Monat
$text
@user_6fd51f
https://www.telekom.de/hilfe/tv/inhalte/streaming-dienste-anmelden?samChecked=true
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
PellySunny37
Martin Bo.
Telekom hilft Team
vor einem Monat
Thank you for the pleasant call @user_6fd51f
As discussed, I just have resent you the Netflix registration E-Mail.
Drop me a line if you need further assistance.
Kind regards,
Martin Bo.
1
1
user_6fd51f
Antwort
von
Martin Bo.
vor einem Monat
Hi Martin,
Thank you so much for your call and prompt action regarding the issue. I managed to activate Netflix using the link you provided. Once again, I greatly appreciate your call and the swift solution you offered for the matter.
Wishing you a great rest of the day!
Thanks
Bagya Godage
1
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Martin Bo.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
user_6fd51f