[English] New DSL user, cannot activate
vor 4 Jahren
Hi,
I am a new DSL user. I ordered Magenta Zuhause M online. The activation day should be today (Oct. 8th). I received the Speedport Smart 3 the day before. I connected everything correctly, but only the "status" on the Speedport Smart 3 is on. I can access the login page by my computer's browser. On the login page, it shows "Es ist immer noch nicht möglich, ein Verbindung sum Anschluss herzustellen" (It is still not possible to find the connection.)
Please let me know what should I do next in order to activate the DSL connection.
Thank you.
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vor 12 Tagen
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Chill erst mal
vor 4 Jahren
@Ching-ChiKlick here:
Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
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Ching-Chi
Antwort
von
Chill erst mal
vor 4 Jahren
Danke! Ich habe das früher versucht. Es gibt die folgende Nachricht: "Die Leitungsprüfung kann leider nicht durchgeführt werden. (Fehler 1001)"
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Chill erst mal
WerWeißWas
vor 4 Jahren
Hi @Ching-Chi
In your service center / customer center, you finde the status of your order status (Auftragsstatus)
https://kundencenter.telekom.de/kundencenter/auftragsstatus/index.html
Please check, that your order was successfully proceed.
Maybe, your order, is still open.
If you use the App: MeinMagenta App (IOS, Android)
https://www.telekom.de/hilfe/meinmagenta-app
You kann also finde your order status (Auftragsstatus)
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flo.midasxl8
Antwort
von
WerWeißWas
vor 4 Jahren
Hello @Ching-Chi
This is the nummer of the english speaking hotline you can call tomorrow morning.
Fixed line network: 0800 33 01080
(Mo. - Fri. 8 am to 8 pm)
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
WerWeißWas
Anna J.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
welcome to our community!
Please excuse me for answering this late. Where you able to solve your problem by contacting our foreign customer service line?
If not, I'd love to assist you. To do so, I'll have to do a short legitimation on the phone, when would you prefer me to call you?
Kind regards
Anna Si.
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Ching-Chi
Antwort
von
Anna J.
vor 4 Jahren
Hi @Anna J.
I have contacted an online customer service last week. They sent a technician to fix the problem. It turns out that there is something wrong in the connection box of the building. Everything works fine now.
Thanks
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Anna J.
Martin Bo.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Martin Bo.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Ching-Chi