Gelöst

Gibt es den Systemtest noch beim MR 401?

vor 6 Jahren

Hi @ all.

 

Wo findet man jetzt  HOME & TIPPS ,kann es nicht finden.o. ist der Systemtest in einer anderen Rubrik geschoben worden?

Wenn es den noch geben sollte,wäre für Info dankbar wo es jetzt ist.

 

20181026_165858.jpg

Letzte Aktivität

vor 6 Jahren

von

1252

3

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    @Warlike klar gibt es den. 😉 Hometaste dann oben wo tv /Startseite/ usw. steht mit der rechten Pfeiltaste scrollen bis auf Einstellungen  und mit ok bestätigen und dann steht er gleich Hilfe Tipps und Systemcheck. 

    2

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    Und die Möglichkeit, das man manuell nach Updates suchen kann?, nix gefunden...

     

    Gruß Schwarzer Ast

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    @Gelöschter Nutzer

     

    Sry auch unter Einstellung ist nichts,kann auch gern davon ein Screen machen.

    Da ist nur;   Bild & Ton / Aufnahmen / Benutzer / Geräte u. System / Kinder u. Jugendschutz, das ist alles zur Auswahl.

    Unter System kann ich nach den Daten schauen,das ist aber nicht das was ich Suche,sondern den 3 min Test.

    @Gelöschter Nutzer

    Das hab ich auch schon versucht,da findet das Ding auch nix.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

vor 6 Jahren

in  

646

0

2

Gelöst

in  

2149

0

2

Gelöst

vor 6 Jahren

in  

1457

0

2

Gelöst

in  

607

0

3

Gelöst

in  

788

0

2

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.