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Ist es möglich, einen Termin online zu vereinbaren?
5 years ago
Ist es möglich, einen Termin online zu vereinbaren?
Ich habe Vertrag für DSL mit Check24 abgeschlossen. Der Techniker hat mich schon einmal besucht. Aber da mein Kellerraum verschlossen war, konnte er kein Internet installieren. Also, ich möchte einen neuen Termin vereinbaren. Ich muss die Hotline anrufen aber meine deutsche Sprache ist sehr schlecht, am Telefon ist es noch schlimmer. Online kann ich übersetzen, wenn ich es nicht verstehe. Ich brauche Hilfe.
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5 years ago
@skkujin Bitte Daten im Profil hinterlegen! Damit Dich ein Teamie Kontaktieren kann und Dir weiter hilft! a bisserl Geduld da die gut beschäftigt sind
https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:telekom-custom-user-profile-userdata
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5 years ago
@skkujin
Welche Sprache(n) sprichst du ausreichend?
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5 years ago
@skkujin
Das ist einfach:
oder du versuchst es unter Telekom.de/Chat.
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5 years ago
Vielen Dank!!!
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5 years ago
Es kann vorkommen, dass die Termine ausgebucht sind. Es handelt sich dabei nicht um einen technischen Fehler.
Anmerkung Oliver I.:
Links entfernt
Unlogged in user
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5 years ago
Hallo @skkujin,
Du kannst dies auch über den Chat machen: https://www.telekom.de/kontakt
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5 years ago
@skkujin
Das ist einfach:
oder du versuchst es unter Telekom.de/Chat.
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5 years ago
I'd like to welcome you to our Community. Thank you so much for contacting us.
Do you still need help to make the new appointment for the technician?
Kind Regards
Tabea L.
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from
5 years ago
I made a new appointment with the chat service and the appointment was on today. But the technician didn't come.
I have no idea what happens between Telekom and Elektrobau Nagel company for my case. After the technician went back because my basement room was locked, I made a new appointment directly with Elektrobau Nagel company. But the technician didn't come on that day and they said its because they didn't get new order from Telekom. It was last week.
So, I made a new appointment through the Telekom chat service. It was on today. But the technician didn't come today as well.
I don't know what I have to do. If I should pay for making new appointment, I will. Please help me...
Unlogged in user
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from
5 years ago
I'm sorry that you're experiencing such difficulties. I'll call my collegeaus that are taking care of the appointments for the technicians and ask for a new Appointment. Could you send me a Privatmessage via this Community (simply through clicking on my Username and "Nachricht senden") with days and times that you're available for a new appointment?
Kind Regards
Tabea L.
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5 years ago
Kind Regards
Tabea L.
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5 years ago
Beste Grüße
Tabea L.
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5 years ago
Kind Regards
Tabea L.
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