Gelöst

Internet Manager for macOS 10.15 64-bit app

vor 6 Jahren

Hello,

 

I am using Speedstick LTE V and it uses the app which is called Internet Manager. However, for macos 10.15 32-bit apps will no longer work which means that I will not be able to use the device after this september. Do you know whether Telekom will update the internet manager or not? Is there any other way to use it?

 

Best,

 

Murat

3949

20

  • vor 6 Jahren

    Hello @mrtlpsln

    I'll have a look at it and have a chat with our special team about it.
    I will get in touch with you again when I got any further information.

    Greetings

    Karsten L.

    0

  • vor 6 Jahren

    Hello @mrtlpsln we haven an answer. Fröhlich There will be a new software that will be available for Mac OS 10.15. We did not get an exact date yet, but we suggest you do not update Mac OS until the software is available. Kind regards Carolin K.

    12

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    Hi @birke.bull,

    the technical department is saying, that you would have to downgrade your macOS to a version where you can download the app.
    After that, you can update your macOS and use the app on Mac OS 10.15

    Kind regards
    Nico B.

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    It does not even open the app since it is 32 - bit. How can we use it?

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    Hi @birke.bull,

    the technical department is saying, that you would have to downgrade your macOS to a version where you can download the app.
    After that, you can update your macOS and use the app on Mac OS 10.15

    Kind regards
    Nico B.

    0

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    I updated the stick in a windows computer and then it worked.

    thank you 

    0

  • vor 4 Jahren

    Der Internet Manager erkennt meinen surfstick LTE V nicht unter Mac OS  11.2.3 (20D91) Big Sur. Auch nach vorigem Update der Surfstick Firmware unter Windows 10. Gibt es hier schon Lösungen?

    3

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Hallo @Matzda,

    gerne sehe ich mir das einmal genauer an.
    Hinterleg' dazu bitte einmal deine Daten in deinem Profil über den Link in meiner Signatur und gib' mir anschließend kurz Bescheid, wenn das erledigt ist. Ich melde mich dann zeitnah bei dir.

    Beste Grüße
    Malte M.

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Habe nun von der Telekom die Info bekommen, dass der Surfstick nicht länger für den Mac unterstützt werden wird und mir auch schon einen LTE Wifi Router besorgt der nun statt dessen eingesetzt wird.

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    @Matzda,

    verstehe. Dankeschön für die Rückmeldung.
    Für weitere Fragen oder andere Anliegen gerne wieder melden. Wünsche einen schönen Tag und frohe Feiertage.

    Beste Grüße
    Malte M.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

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