We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
Käseblümchen
vor 3 Jahren
. . . .abgelehnte Email vom T online Mail Server . . . . . ich bekomme die mails vom Passwordrefresh (Elementor) nicht.
. . . . . ich bekomme die mails vom Passwordrefresh (Elementor) nicht.
Und woher weißt du, dass die Mails vom T-Online-Server abgelehnt werden ?
Hast du eine entsprechende Meldung?
0
3
sim-seb
Antwort
von
Käseblümchen
vor 3 Jahren
Hi,
das habe ich aus dem suportforum von Elementor. Ging wohl schon einem t-online Kunden so.
Grüße
Seb
0
Marcel2605
Antwort
von
Käseblümchen
vor 3 Jahren
erläutere doch mal genauer, was passiert.. ich versteh nur Bahnhof... @sim-seb
0
sim-seb
Antwort
von
Käseblümchen
vor 3 Jahren
OK
Ich habe auf besagter Seite mein Passwort zurücksetzen wollen. Aber die Mail von Elementor mit dem Link für den Refresh kam nie bei mir an. (wiederholt) hängt auch nicht im Spam oder wo anders.
Grüße
Seb
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Käseblümchen
Mikko
vor 3 Jahren
Hallo @sim-seb,
bitte überprüfe mal die Spamschutzeinstellungen im E-Mail-Center:
https://login.t-online.de/?returnToUrl=https://email.t-online.de/pr?a=spamprotection
Falls dort "direkt abweisen" eingestellt ist, probiere mal eine der beiden anderen Optionen.
Viele Grüße
Mikko
2
1
sim-seb
Antwort
von
Mikko
vor 3 Jahren
Das hat leider nicht geholfen, dennoch danke für die Mühe.
Grüße
seb
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Mikko
Stephie G.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
sorry, dass wir uns jetzt erst einschalten. Gibt es hier schon eine Lösung? Wurde beim Postmaster mal angefragt, mit welcher Meldung die E-Mail abgelehnt wurde?
Viele Grüße
Stephie G.
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
sim-seb