Telekom Mail App - Schriftgrösse über Geräte Einstellungen anpassbar

vor 4 Jahren

Hallo zusammen

 

im letzten Update der Telekom Mail App - iOS Version 4.2.0 gibt es folgende neue Funktion:

Schriftgrösse über Geräte Einstellungen anpassbar

IMG_4991.PNG

ich hab sowohl in den Einstellungen in der Mail App und in Einstellungen auf dem iPhone bzw. iPad geschaut, finde dazu aber keine Möglichkeit etwas einzustellen.

(ich frage rein aus Interesse, nutze die App nur zum testen)

 

hab ich was übersehen oder gibt diese Einstellmöglichkeiten nicht.

 

Gruss

912

3

  • vor 4 Jahren

    Hallo @cannondaleMuc  in den  IOS - Einstellungen - Anzeige & Helligkeit  - Textgröße - kann man  die  Anzeige  in  der  APP verändern.

    Ich  glaube  das  was vorher nicht möglich,  soweit ich  mich  erinnere.

     

    Chrisd 

    2

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Hallo @Woochdou 

     

    danke für die Antwort.

    aber diese Einstellung gibt es schon immer, die verändert generell in den Apps die Schriftgrösse, z.B. auch die Schrift unter den App icons. 
    ich dachte wenn es schon so angekündigt wird, gibt es eine Möglichkeit in den Einstellungen der Telekom Mail App. 

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Hallo @cannondaleMuc,

    in den Einstellungen der Telekom Mail App gibt es keine entsprechende Funktion, es bezieht sich wirklich auf die allgemeine Funktion des iPhone, so wie es auch beschrieben ist "über die Geräte-Einstellungen anpassbar". Ganz offensichtlich hat die Telekom Mail App diese Einstellungsmöglichkeit vorher nicht unterstützt.

    Grüße
    Peter

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

608

0

1

in  

230

0

4

Gelöst

in  

1636

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.