Gelöst
Customer Service
vor 3 Jahren
Why offer the chat assistant and the virtual live when it directs customers back to the hotline. I’ve spent and wasted a whole day just trying to get a hold of a technician to help troubleshoot. At this point I’m not even sure I want to bother with Telekom or it’s services if it’s a nightmare to get in contact with someone.
747
0
18
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten (18)
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Alle
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
542
0
4
vor 2 Jahren
942
0
4
vor 6 Jahren
156
0
2
Gelöst
830
0
6
Akzeptierte Lösung
bori22
akzeptiert von
bori22
vor 3 Jahren
@ak123
I tried that a couple times with no success.
0
0
Akzeptierte Lösung
ak123
akzeptiert von
bori22
vor 3 Jahren
@bori22 I have called the team for further assistance. They will probably be in contact with you tomorrow.
0
0