Gelöst

Telekom issues - double charge & [...] customer service

vor 5 Jahren

So this is it !

These [...] let you wait for 30mins each call to hung up on you in the end...

Worst customer service i've ever seen no wonder they don't ask for feedback.

 

They are asking me to call that number 0800 330 1000 where they dont pick up, my internet is blocked and they are charging me for 2 accounts (2 magenta contracts) at once, on the same customer number.

 

I dont know what to do anymore...

_________________________

editiert von telekom_hilft, Grund: Verstoß gegen die Spielregeln für einen offenen Austausch in der Community.

827

24

  • Akzeptierte Lösung

    Telekom hilft Team

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hi @thomas.mevel,

    from now on, everything seems just fine. You will get a refund and a letter with further information, it will be in German, though.

    Kind regards,

    Johannes P.

    12

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Hello @xuan.julie.nguyen,

    I am happy to hear that everything works just fine now. In case questions seem to come up don't hesitate to contact us.

    Kind Regards
    Tabea L.

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

vor 3 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

517

0

4

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

1097

0

4

1 Sterne Mitglied

in  

198

0

4

1 Sterne Mitglied

in  

152

0

2

1 Sterne Mitglied

in  

833

0

1