Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Telekom issues - double charge & [...] customer service
vor 5 Jahren
So this is it !
These [...] let you wait for 30mins each call to hung up on you in the end...
Worst customer service i've ever seen no wonder they don't ask for feedback.
They are asking me to call that number 0800 330 1000 where they dont pick up, my internet is blocked and they are charging me for 2 accounts (2 magenta contracts) at once, on the same customer number.
I dont know what to do anymore...
_________________________
editiert von telekom_hilft, Grund: Verstoß gegen die Spielregeln für einen offenen Austausch in der Community.
827
0
24
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
517
0
4
vor einem Jahr
198
0
4
vor 5 Jahren
152
0
2
vor 2 Jahren
833
0
1
Akzeptierte Lösung
Johannes P.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Johannes P.
vor 5 Jahren
from now on, everything seems just fine. You will get a refund and a letter with further information, it will be in German, though.
Kind regards,
Johannes P.
0
12
Ältere Kommentare anzeigen
Tabea L.
Antwort
von
Johannes P.
vor 5 Jahren
I am happy to hear that everything works just fine now. In case questions seem to come up don't hesitate to contact us.
Kind Regards
Tabea L.
0