Gelöst

Daten Volumen für Zuhause Schnellstart

vor 9 Monaten

Guten Tag,

Wir haben seit einigen Wochen eine Störung und deswegen als Ersatz den Magenta Zuhause Schnellstart bekommen. Die 60GB sind aufgebraucht und wir kriegen kein neues Datenvolumen. Wir haben angerufen und geschrieben, 3 Mitarbeiter haben es gebucht und meinten alle es sei in ein paar Minuten da, aber bis jetzt ist keiner nicht angekommen. Wir haben eine Mail mit einem Code für das Guthaben bekommen, können diesen aber nicht einlösen, denn man muss entweder mit dem schnellstart wlan verbunden sein (und da dieser kein Internet hat lässt sich die Seite nicht öffnen) oder in der MeinMagenta app buchen aber dort habe ich keine Option für den Vertrag.

Ich würde mich über andere Vorschläge oder sogar direkte Lösungen sehr freuen, vielen Dank Fröhlich

Letzte Aktivität

vor 9 Monaten

von

185

7

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 9 Monaten

    Das Problem ist gelöst.

    Ich mussten schnellstart und ein Handy mit flat gleichzeitig mit meinem PC verbinden, damit er Mut dem zugriff des schnellstart die Seite öffnen kann. Dann konnt eich den Code eingeben. 

    Also am beste Datenvolumen aufladen bevor der Router leer ist, das ist am einfachsten.

    Vielen Dank für die Hilfe:)

    1

    Antwort

    von

    vor 9 Monaten

    Ach super @A35. Danke dir für deine Rückmeldung und einen schönen Sonntag. ☀️ 

    Viele Grüße Jasmin

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

579

0

3

Gelöst

in  

123

0

2

Gelöst

vor 6 Jahren

in  

327

0

4

Gelöst

in  

624

0

4

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.