Gelöst
[English] New Service - Modem Connected, No Internet
vor 4 Jahren
Hello,
I am a new customer. My internet was actived by a technician without contact as stated in my service contract. My Speedport 2 modem is connected with the Status light lit green. I have an IP address but can only access kundencenter.telekom.de. No other sites will load. I have tried calling telekom but have not been able to find an operator or technician that can assist in English. Any help or advice would be welcomed.
Thank you.
628
0
9
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
717
0
4
vor einem Jahr
109
0
2
Akzeptierte Lösung
raskabass
akzeptiert von
Ingo F.
vor 4 Jahren
@Malte M.
The technician just came by and fixed the issue. The wrong port was configured outside the house. I am fully operational. Thank you for all the help!
2
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
raskabass