Gelöst
Hi! ich wollte 1 vertrag für speedbox, ich habe 3 aufgrund eines menschlichen fehlers von denen von der telekom bekommen.
vor 3 Jahren
- Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben und ich habe 3 bekommen. Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt, am Montag, letzte Woche habe ich sie geschickt, sie kamen am nächsten Tag bei Ihnen an, 1 Vertrag wurde in 2 Tagen gekündigt, aber der andere ist bis heute nicht gekündigt. was geschieht? Warum kündigen Sie nicht auch meinen anderen Vertrag? ein kollege von ihnen sagte mir, dass es 4 tage dauert, 7 tag sind vergangen. ein anderer sagte mir am montag, diese woche, dass es in maximal 2 tagen abgesagt wird. Ich verstehe nicht, was passiert. Bitte hilf mir!!
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vor 3 Jahren
Hallo @tygrotto66
Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt,.....
Wurde das mit 2 Paketen versendet oder beide in einem Paket?
1
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Gelöschter Nutzer sie wurden in getrennten Paketen verschickt, so wie ich sie erhalten habe. Ich habe Bestätigungen in der E-Mail, dass sie alle angekommen sind.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 3 Jahren
Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben (…)
„unterschrieben“?
Dann müßte das ja in einem Telekom-Shop gewesen sein?
1
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Ludwig II no, I did everything online because of the pandemic. I write with Google Translate, my German is not that good. I speak English well, but it's hard to find someone who would like to speak to you in English
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 3 Jahren
@tygrotto66
You should have received an order confirmation for both contracts. Please simply revoke these two order numbers via the website https://www.telekom.de/hilfe/order-erste-stufen/orders-und- Lieferstatus/order-oder-bestellung-widerruf?wt_mc=alias_widerruf&samChecked=true
NOW!
6
Antwort
von
vor 3 Jahren
There was an Space Character in the Link- sorry!
here it is again
https://www.telekom.de/hilfe/auftrag-erste-schritte/auftrags-und-lieferstatus/auftrag-oder-bestellung-widerrufen?wt_mc=alias_widerruf
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Stefan You were writing in english, my bad .
my browser translates german . So, from what I’ve talked to people in telekom chat, they all told me that if I send the device back, they will automatically cancel the contract. One they did , its no longer showing in my contracts on the my magenta app. But the other, nothing. And all the people from telekom chat they told me to stay calm, cause it will be canceled . But those 14 days are nearly over . And I am a little nervous .
thank you for trying to help me
Antwort
von
vor 3 Jahren
That is true.
As long as you can prove that you sent the goods back, nothing can happen.
Making the revocation again via the website only serves the purpose of meeting the deadline in any case. I'll call the team to look into the case.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 3 Jahren
Thank you for the call.
We will take care of this issue right now.
Your contract will be cancelled within the next 2-3 days.
If that's not the case, please don't hesitate to message me again.
Kind regards
Nico B.
11
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Stefan Sorry man, I just wanted to show you, those damn contracts ☹️. @falk2010 Any update or something? 🙏
Antwort
von
vor 3 Jahren
I take care of your issue and you will get an answer, tomorrow.
Have a nice evening.
Kind regards
Carolin L.
P.S. I promise... everything will going well!
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Carolin L. Thank you so much !!!!! I wait for your answer tomorrow !! Wish you a verry nice evening ! 🙏🙏
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 3 Jahren
The second contract has now also been canceled and the costs reimbursed.
So now everything fits ... and you will also receive a confirmation by letter!
I beg your pardon for the long wait.
Have a nice day.
Kind regards
Carolin L.
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Antwort
von
vor 3 Jahren
Hello @Carolin L. Thats true ! Finally!!! 🥳🥳 I thank you from the bottom of my heart !! I really apreciate that you helped me . I wish you and all the other that helped me, happy holidays, and stay healthy ! @Stefan @falk2010 @Nico B. @Ludwig II
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von