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Hi! ich wollte 1 vertrag für speedbox, ich habe 3 aufgrund eines menschlichen fehlers von denen von der telekom bekommen.

3 years ago

  • Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben und ich habe 3 bekommen. Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt, am Montag, letzte Woche habe ich sie geschickt, sie kamen am nächsten Tag bei Ihnen an, 1 Vertrag wurde in 2 Tagen gekündigt, aber der andere ist bis heute nicht gekündigt. was geschieht? Warum kündigen Sie nicht auch meinen anderen Vertrag? ein kollege von ihnen sagte mir, dass es 4 tage dauert, 7 tag sind vergangen. ein anderer sagte mir am montag, diese woche, dass es in maximal 2 tagen abgesagt wird. Ich verstehe nicht, was passiert. Bitte hilf mir!!

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    • 3 years ago

      Hallo @tygrotto66 

      tygrotto66

      Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt,.....

      Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt,.....
      tygrotto66
      Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt,.....

      Wurde das mit 2 Paketen versendet oder beide in einem Paket?

       

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      3 years ago

      @Gelöschter Nutzer  sie wurden in getrennten Paketen verschickt, so wie ich sie erhalten habe. Ich habe Bestätigungen in der E-Mail, dass sie alle angekommen sind.

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    • 3 years ago

      tygrotto66

      Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben (…)

      • Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben (…)
      tygrotto66
      • Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben (…)

      „unterschrieben“?

      Dann müßte das ja in einem Telekom-Shop gewesen sein?

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      3 years ago

      @Ludwig II no, I did everything online because of the pandemic. I write with Google Translate, my German is not that good. I speak English well, but it's hard to find someone who would like to speak to you in English

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    • 3 years ago

      @tygrotto66 

      You should have received an order confirmation for both contracts. Please simply revoke these two order numbers via the website https://www.telekom.de/hilfe/order-erste-stufen/orders-und- Lieferstatus/order-oder-bestellung-widerruf?wt_mc=alias_widerruf&samChecked=true

       

      NOW!

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      3 years ago

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      3 years ago

      @Stefan You were writing in english, my bad . Fröhlich my browser translates german . So, from what I’ve talked to people in telekom chat, they all told me that if I send the device back, they will automatically cancel the contract. One they did , its no longer showing in my contracts on the my magenta app. But the other, nothing. And all the people from telekom chat they told me to stay calm, cause it will be canceled . But those 14 days are nearly over . And I am a little nervous . Traurig thank you for trying to help me 

      Answer

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      3 years ago


      @tygrotto66  schrieb:
      So, from what I’ve talked to people in telekom chat, they all told me that if I send the device back, they will automatically cancel the contract

      That is true.

      As long as you can prove that you sent the goods back, nothing can happen.
      Making the revocation again via the website only serves the purpose of meeting the deadline in any case. I'll call the team to look into the case.

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    • Accepted Solution

      accepted by

      3 years ago

      Hello @tygrotto66

      Thank you for the call.
      We will take care of this issue right now.
      Your contract will be cancelled within the next 2-3 days.
      If that's not the case, please don't hesitate to message me again.

      Kind regards
      Nico B.

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      3 years ago

      @Stefan  Sorry man, I just wanted to show you, those damn contracts ☹️@falk2010  Any update or something? 🙏

      Answer

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      3 years ago

      Hello @tygrotto66.

      I take care of your issue and you will get an answer, tomorrow.
      Have a nice evening. Fröhlich

      Kind regards
      Carolin L.

      P.S. I promise... everything will going well! Fröhlich

      Answer

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      3 years ago

      @Carolin L.  Thank you so much !!!!! I wait for your answer tomorrow !! Wish you a verry nice evening ! 🙏🙏

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    • 3 years ago

      Hello there I am again - as promised, @tygrotto66 ! Fröhlich

      The second contract has now also been canceled and the costs reimbursed.
      So now everything fits ... and you will also receive a confirmation by letter!
      I beg your pardon for the long wait.
      Have a nice day.

      Kind regards
      Carolin L.

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      3 years ago

      Hello @Carolin L. Thats true ! Finally!!! 🥳🥳 I thank you from the bottom of my heart !! I really apreciate that you helped me . I wish you and all the other that helped me, happy holidays, and stay healthy ! @Stefan @falk2010 @Nico B. @Ludwig II 

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