Gelöst
Hinzufügen eines Mobilfunkvertrags zu einem bestehenden Konto bei Festnetz
vor einem Jahr
Good morning,
I recently became a T-Mobile customer for home internet. I also set up a customer account and installed the MeinMagenta app.
I also ported my cell phone number to T-mobile yesterday. I'm trying to add this contract to my account so I can manage it in the app, but I get an error message every time.
I called the contact center and was told to delete my existing login and create a new customer account.
Unfortunately, I cannot do that because when I try to delete the login, I get a message saying that I cannot delete the account until the contract period has expired.
Besides, I don't know what to do.
I don't speak German and use an online translator, so I apologize in advance for any inaccuracies.
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Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor einem Jahr
Es stellte sich heraus, dass es nur eine Frage des Wartens und des erneuten Versuchs ein paar Stunden später war. Ich kann jetzt alle Dienste unter einem Login sehen.
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1
von
vor einem Jahr
@wojciech
Thank you for your contribution to our community 🙂
I'm really pleased that it has now worked 🙌🏽
Best regards
Timur
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Uneingeloggter Nutzer
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Uneingeloggter Nutzer
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