Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
I cancelled my contract because I moved abroad. I am still getting charged
vor 4 Jahren
Hi there, I canceled my contract because I moved abroad. However I am still getting charged.
i provided all the information requested in the moving abroad form that telekom requested.
What more do i need to do to cancel my contract and not get charged?
Thanks,
Anthony
474
0
6
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
457
0
2
vor einem Jahr
101
0
2
vor 5 Jahren
410
0
2
74
0
1
Gelöst
691
0
1
Akzeptierte Lösung
juergen3004
Community Guide
akzeptiert von
Inga Kristina J.
vor 4 Jahren
Hello @astylianou1989 ,
when did you quit (exact date)? The cancellation date may have overlapped with the billing. Then there will be a final calculation. Overpaid amounts will be reimbursed with the final invoice.
Did you get a confirmation of termination?
Kind regards
8
2
Ältere Kommentare anzeigen
astylianou1989
Antwort
von
juergen3004
vor 4 Jahren
0