Cancelled contract still active

vor einem Jahr

 

I had cancelled my contract on 05-05-2023 and I am still being charged. I have been charged for June, July and August. I have the required documents that show the cancellation. What do I need to do to stop the billing please?

Thank You.

 

Anm:

Anhang entfernt, persönliche Daten sichtbar (Marcel2605)

 

101

2

  • 5 Sterne Mitgestalter

    vor einem Jahr

    @Lisa D 

    bitte nimm das pdf aus dem Anhang raus, da stehen deine kompletten Kundendaten drin.

     

    Zur Frage, das ist lediglich die Kündigungsbestätigung für den Router aber nicht für einen Kommunikationsvertrag

    0

  • Telekom hilft Team

    vor einem Jahr

    Hi @Lisa D,

     

    I will gladly look into this issue. Please add your contact information to your profile and message me when you did.

     

    It would be great if you could also give me a timeframe in which you are available for short call.

     

    Kind regards

    Sören G.

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

1 Sterne Mitglied

in  

457

0

2

1 Sterne Mitglied

in  

303

0

2

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

1141

0

2