Internet not working since yesterday
vor 3 Jahren
My WiFi is not working since yesterday. I have a Speedport Smart series and the LED light is yellow and keeps blinking. I have tried to restart the router multiple times but it’s not working. How can Telekom help me fix it?
194
0
3
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Monaten
53
0
2
vor 6 Jahren
175
0
2
vor 8 Monaten
38
0
1
vor 5 Jahren
483
0
2
vor 27 Tagen
19
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.

vor 3 Jahren
Hi @Anjali Grover
I have a Speedport Smart series
Which one exactly?
0
0
vor 3 Jahren
How can Telekom help me fix it?
www.telekom.de/stoerung
1
von
vor 3 Jahren
What you can check is whether the DSL cable is accidentially no more connected (or no more well connected) - due to e.g. cleaning work with the vacuum cleaner.
Uneingeloggter Nutzer
von
Uneingeloggter Nutzer
von