Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Internet not working since yesterday
vor 2 Jahren
My WiFi is not working since yesterday. I have a Speedport Smart series and the LED light is yellow and keeps blinking. I have tried to restart the router multiple times but it’s not working. How can Telekom help me fix it?
178
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 5 Jahren
158
0
2
vor 4 Jahren
450
0
2
vor 3 Jahren
323
0
1
vor 9 Monaten
56
0
1
→мαтαıмακı←Kein Bock mehr
5 Sterne Mitgestalter*in
vor 2 Jahren
Hi @Anjali Grover
Which one exactly?
0
0
der_Lutz
5 Sterne Mitgestalter
vor 2 Jahren
www.telekom.de/stoerung
1
1
muc80337_2
Antwort
von
der_Lutz
vor 2 Jahren
What you can check is whether the DSL cable is accidentially no more connected (or no more well connected) - due to e.g. cleaning work with the vacuum cleaner.
1