Magenta TV Box läßt sich nicht über die Fernbedienung einschalten

2 years ago

Nachdem ich die Tv Box ausgeschaltet habe, erlischt irgendwann die rote Leuchte und die Box läßt sich nur noch starten indem man den Netzstecker zieht. Die Fernbedienung hat dann auch keine Verbindung mit der Box. Software ist aktuell, die Box ist über LAN KABEL mit einer FRITZ!Box 7590 verbunden. Nach dem Reset funktioniert alles prima

 

179

3

  • 2 years ago

    Dirk551

    Nachdem ich die Tv Box ausgeschaltet habe

    Nachdem ich die Tv Box ausgeschaltet habe
    Dirk551
    Nachdem ich die Tv Box ausgeschaltet habe

    Welcher Stromsparmodus ist eingestellt? Tritt das Verhalten auch auf, wenn du Standby verwendest?

     

    Viele Grüße

    Thomas

    1

    Answer

    from

    2 years ago

    Die Box befindet sich im Standby Modus. 

    Gruß Dirk

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • 2 years ago

    Hallo @Dirk551, herzlich willkommen in der Telekom hilft Community.

     

    Ich habe gesehen, dass dieses Thema auch schon in dem Beitrag https://telekomhilft.telekom.de/t5/Geraete-Zubehoer/Magenta-TV-Box-geht-nicht-mehr-an/td-p/5793574/page/4#answers diskutiert wird. Dort gibt es bereits einige Tipps. Schauen Sie gerne mal in dem Beitrag vorbei.

     

    Viele Grüße 

    Melanie S.

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

Unlogged in user

Answer

from

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.