Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Router Delivery status
vor 2 Jahren
I would like to know the status of the delivery of my router. I subscribed to a contract at the shop on the 23rd of August. The technician arrived the 29th installing the glass fiber connection. However I have never received the router. Is it possible to know the status of the shipment?
226
0
2
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
91
0
4
Gelöst
vor 3 Jahren
145
0
1
Gelöst
3053
0
2
vor 2 Jahren
943
0
2
Anonymous User
vor 2 Jahren
Hello @simone-25
Please enter your data in the profile (Link to fill in), so that the @Telekom-hilft-Team can look at it and help.
Only you and the team can see the data, so privacy is guaranteed.
For legitimation on the phone, the last 6 digits of the stored IBAN are required.
Please let us know briefly here in the post (e.g. "have the Data stored") when it's done.
1
1
simone-25
Antwort
von
Anonymous User
vor 2 Jahren
have the Data stored
I remain at disposal for further information you may need from my side.
0