Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Status of Router Delivery
vor 3 Jahren
I received an email that my order was accepted and that my service (Tariff) will be activated on 10.06.2022. However I have not seen anything indicating when and if my Speedport Pro Plus router has shipped and when it will arrive. Can I get a status on that shipping.
147
0
1
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
227
0
1
vor einem Jahr
94
0
4
vor 5 Jahren
250
0
2
Akzeptierte Lösung
falk2010
akzeptiert von
Markus Km.
vor 3 Jahren
Hi @Raymond Johnson ,,
you are already in contact with the @Telekom-hilft-Team here:
https://telekomhilft.telekom.de/t5/Vertrag-Rechnung/Customer-service/m-p/5727663#M436630
So we should continue discussion there, thanks.
1
0