Rücksendung Router

vor einem Jahr

Der Retourenschein für die Rücksendung eines Routers  wird von kann von der Poststelle nicht gelesen werden.

 

Letzte Aktivität

vor einem Jahr

von

170

3

  • vor einem Jahr

    evtl. schon abgelaufen.

     

    Am besten Profil voll befüllen, damit ein Teamie einen neuen Senden kann.

    2

    Antwort

    von

    vor einem Jahr

    Hallo @susann.hofecker,

     

    tut mir leid zu lesen, dass der Retourenschein nicht funktioniert.

    Du kannst dir entweder im Retourenportal einen neuen Retourenschein ausdrucken oder ich schicke dir einen Neuen per E-Mail zu.

     

    Hinterleg' dazu bitte einmal deine Daten in deinem Profil und gib' mir anschließend kurz Bescheid, wenn das erledigt ist.

    Ich melde mich dann anschließend bei dir.

     

    Beste Grüße

    Malte M.

    Antwort

    von

    vor einem Jahr

    Malte M.

    Du kannst dir entweder im Retourenportal einen neuen Retourenschein ausdrucken

    Du kannst dir entweder im Retourenportal einen neuen Retourenschein ausdrucken
    Malte M.
    Du kannst dir entweder im Retourenportal einen neuen Retourenschein ausdrucken

    Geht das? (wenn ja wie?)

    weil eigentlich sollte das Endgerät, dort nicht mehr angezeigt werden, wenn ein Retourenschein  ausgedruckt wurde.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

424

0

3

Gelöst

vor 6 Monaten

in  

231

2

1

Gelöst

374

0

2

Gelöst

in  

1197

1

1

Gelöst

vor einem Jahr

138

0

2

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.