Gelöst

Schaden an Freileitung

vor 3 Jahren

Hallo zusammen,

unsere Freilandleitung (Glasfaser & altes Kupferkabel) ist am 24.02.2022 bei Baumfällarbeiten des Wasserverband der Ilmenau-Niederung Lüneburg beschädigt worden. Ein Baum ist auf die Freileitung gefallen. Die Kabel  hängen jetzt so tief das ein hoher

LKW oder Treckeranhänger diese abreissen könnten. Ein Mast ist deulich schräg. Zum Glück haben wir noch Verbindung, aber

das bleibt - wenn nix gemacht wird - nicht lange so.

Angeblich wollte der Wasserverband diesen Schaden an die Telekom melden - ist das so ? Passiert ist bis heute noch nichts. Können Sie helfen oder ein Reperaturteam beauftragen ?

Mit freundlichen Grüßen

Oliver Giza

 

 

Letzte Aktivität

vor 3 Jahren

von

730

15

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 3 Jahren

    Hallo @ogiza 

    vielen Dank für deinen Beitrag in der Community.

     

    Bitte nutze den Sammelthread für Schaden an Telefonmasten und Verteilerkästen melden

    https://telekomhilft.telekom.de/t5/Telefonie-Internet/Sammelthema-Schaden-an-Telefonmasten-und-Verteilerkaesten-melden/td-p/5236812

     

    Danke & liebe Grüße!

    4

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    ogiza

    das reicht oder muss ich noch was tun

    das reicht oder muss ich noch was tun
    ogiza
    das reicht oder muss ich noch was tun

    Das reicht!🙂

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    ogiza

    Hallo Annasch, ich habe jetzt das Kontaktformular im Thread benutzt - das reicht oder muss ich noch was tun ? Gruß

    Hallo Annasch,
    ich habe jetzt das Kontaktformular im Thread benutzt - das reicht oder muss ich noch was tun ?
    Gruß
    ogiza
    Hallo Annasch,
    ich habe jetzt das Kontaktformular im Thread benutzt - das reicht oder muss ich noch was tun ?
    Gruß

    Danke @ogiza , dass du den Schaden gemeldet hast. 🙂

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Thema hat nix mit Labor zu tun. Bitte verschieben damit es zu keinen weiteren Mail Benachrichtigungen kommt 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

1214

0

4

Gelöst

vor 8 Monaten

in  

171

0

2

Gelöst

in  

953

0

6

Gelöst

in  

1290

0

2

Gelöst

vor 6 Jahren

in  

853

0

5

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.