Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Slow internet speeds
vor 4 Jahren
Hello! I have Telekom and my internet is extremely slow at my house, most of the time when I test it I seem to get 60mbs which is terrible, I’m currently paying for 250mbs so I should be getting near or around that?! Speedport 3 I have been calling and can never get an English speaking associate can someone assist me?
478
0
8
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
vor 6 Jahren
3285
2
3
vor einem Jahr
121
0
1
Gelöst
vor 10 Monaten
216
0
9
vor 7 Jahren
1292
0
2
vor 5 Jahren
552
0
4
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 4 Jahren
@z16hinsonfirst step, try this Link:
Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
aluny
Antwort
von
Chill erst mal
vor 4 Jahren
Hallo @z16hinson
for english speaking hotline (sales and custumer service) you can call
Fixed line network: 0800 33 01080
(Mo. - Fri. 8 am to 8 pm)
Mobile telephony: 0800 33 02202
(Mo. - Fri. 8 am to 8 pm)
0
muc80337_2
Community Guide
vor 4 Jahren
I guess that you connect via WLAN - and that this is the main throughput limiting problem.
Pls do the following:
In a browser open the page speedport.ip but DO NOT login.
On the left hand side you will find two menu items, click on the lower one - and do write here the speed values that you read / do put a screenshot here.
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
Nico B.
Antwort
von
muc80337_2
vor 4 Jahren
Hello @z16hinson,
would you mind filling in your profile, so that I can contact you directly?
Please make sure to message me again, after you've filled in your data.
Kind regards Nico B.
0
Nico B.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
thank you for the call.
A technician will come to your place tomorrow, to hopefully finally solve the issue.
Please give me feedback, whether or not he could resolve the matter.
Kind regards
Nico B.
0
0
Fadi A.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
wie ist der Zustand aktuell?
Ich freue mich auf ein Feedback.
Viele Grüße
Fadi R.
0
0