Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Speedport Smart 3 cannot connect to Internet
vor 3 Jahren
Since 1 hour ago I have not been able to connect my Speedport Smart 3 to the internet. Have tried the following:
1) Reset Router
2) Reset modem
3) Connected to speedport.ip to refresh settings and connect there (Error: No connection could be established)
Any ideas on what can be done?
731
0
2
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
299
0
1
Gelöst
vor 3 Jahren
443
0
3
Gelöst
vor 6 Jahren
1586
0
2
629
2
1
Gelöst
vor 4 Jahren
1838
0
3
UlrichZ
Community Guide
vor 3 Jahren
Welcome to the Community! How is your device connected to the Speedport, via WiFi or LAN cable? If by WiFi try it with a PC, laptop ... via LAN cable.
You can test your connection here via mobile radio:
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
Best regards, Ulrich
0
0
UlrichZ
Community Guide
vor 3 Jahren
What connection/rate do you have? Why are you using an extra modem on the Speedport Smart 3?
Best regards, Ulrich
0
0