Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Cannot connect to internet (New account with Speedport 4)
vor 2 Jahren
My internet account was activated today. All lights are solid green on the router and my devices show my network having full wifi strength which is good. When i logged into the network from multiple devices, i get the attached page and cannot view anything else. Unfortunately the only site that i can connect to is the 192.168.2.1 router configuration link. I cannot access any other websites or apps. I updated the firmware, but don't know what else to try. The app and router configuration all seem to show everything is working, but i can't get onto the internet. Please help!
299
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
731
0
2
524
0
3
vor 3 Jahren
443
0
3
vor 4 Monaten
162
0
2
vor 3 Monaten
485
0
1
Akzeptierte Lösung
Vita7909
1 Sterne Mitglied
akzeptiert von
Frustrierter Helfer a.D.
vor 2 Jahren
After 4 hours of self-troubleshooting, I found the issue. This apartment has (2) Telekom drops. I plugged the router into the outlet in another room and I can now connect without any issues.
4
2
Ältere Kommentare anzeigen
Hubert Eder
Antwort
von
Vita7909
vor 2 Jahren
@Leprechaun2
Auf der anderen TAE läuft ein abgeschalteter DSL auf. Siehe Screenshot.
Da ist nichts parallel geschaltet.
0