Gelöst
Status of a glass fibre connection order
vor einem Jahr
Hello @Telekom hilft Team ,
I am an existing telekom internet customer. Recently a technician from Telekom came to my house and asked for some details for converting my existing connection to glass fiber. I provided the same. I received a callback from Telekom customer service team and later an order number via email. After that I received no further communication about that conversion order. Could you please help me to know the status of the order. I would like to receive a callback in English. Requesting your help. Thank you very much.
155
0
14
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Monat
67
0
3
vor 6 Jahren
267
0
2
vor 8 Monaten
58
0
2
847
0
32
vor 3 Jahren
1067
0
1
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
