Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Status of my internet order
vor 5 Jahren
Dear Telekom,
On 20th September, I ordered an internet connection for my new apartment. Could somebody check the status of the order (if the internet could be installed and when)?
I could provide the internet-eingangsnummer.
Thanks a lot!
Best regards,
Arnaud
250
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
862
0
1
vor 3 Jahren
211
0
3
vor 7 Monaten
116
0
2
vor 2 Jahren
943
0
2
Gelöst
vor 2 Jahren
615
0
1
Lerni
Community Guide
vor 5 Jahren
Hello @arnaud.setio
in this community, users primarily help other users with questions and problems. We as "external" have no access to customer data.
If you haven't filled your profile yet, please get it here:
https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile
nor after. This can only be read by internal employees.
Greets - LERNI-
1
0
Fadi A.
Telekom hilft Team
vor 5 Jahren
welcome to our community.
Please excuse our late reaction.
Appointment of technician to connect the Internet: 06.11.2019
Please let someone stay at home between 12:00 - 18:30.
Viele Grüße
Fadi R.
0
1
arnaud.setio
Antwort
von
Fadi A.
vor 5 Jahren
Hi Fadi,
No worries! Thanks for the news and I will make sure that somebody will be at home during the appointment.
Have a great weekend.
Best regards,
Arnaud
0