Gelöst

Störungsmeldung wurde geschlossen ohne das eine Reperatur erfolgt ist

vor einem Jahr

Bei meinen Eltern wurde am 28.08.2023 die Telefonleitung vom Sturm abgerissen.

 

Es wurde provisorisch eine Leitung am Boden verlegt, welche je nach Wetter mal funktioniert mal nicht.

 

6 mal wurde die Reparatur abgesagt mit unterschiedlichen Gründen. Die Emails kamen immer Freitag Mittag

Grund: Erhöhter Aufwand an der oberirdischen Leitung. 

Grund: Wetterbedingt ist der Schadensort derzeit nicht zugänglich. 

Grund: Schadensort aktuell nicht zugänglich. 
Grund: Erhöhter Aufwand an der oberirdischen Leitung. 
Grund: Wetterbedingt ist der Schadensort derzeit nicht zugänglich.

Bitte rufen Sie uns an: Auf der Karte ist die Rufnummer angegeben. (hier wurde nie eine Karte abgegeben und meine Eltern waren daheim)
Bitte rufen Sie uns an: Auf der Karte ist die Rufnummer angegeben. 

 

Heute kam dann die email mit wir haben die Störungsbearbeitung am Anschluss XXXXX abgeschlossen.

Vielleicht kann mir wer diesem Team weiterhelfen.

Es ist auch noch der Anschluss von meiner Schwester betroffen

 

Störungsnummer habe ich parat. 

 

Ich bitte um Rückruf auf die im Profil hinterlegten Nummer.

 

 

 

 

249

11

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 11 Monaten

    Hallo @Michael Os,

     

    unsere letzte Rückmeldung hier ist nun etwas länger her.

     

    Die Störung wurde am 04. April 2024 endgültig behoben und somit ist der Anschluss deiner Eltern seitdem wieder nutzbar.

     

    Ich habe eine entsprechende Erstattung für den Ausfallzeitraum veranlasst und deine Eltern soeben telefonisch darüber informiert.

     

    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.

     

    Viele Grüße

     

    ^Anja

    0

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.