Telekom Hotspot Pass/ Voucher

vor einem Jahr

Servus an alle,

 

ich habe bis Freitag kein WLAN zuhause und will mir jetzt den Hotspot Pass kaufen die Frage ist wie kann ich es einlösen? Muss man dafür erstmal vor eine Telekom Zentrale gehen und sich mit dem WLAN von dort aus verbinden damit es man auch zu Hause nutzen kann oder kann ich es direkt bei mir zuhause von mein Handy aus einlösen ? Und muss man generell um den Hotspot Pass nutzen zu können sich in der Nähe von einer Telekom Store befinden ? 

 

Lg

275

3

  • vor einem Jahr

    Du musst Dich in der Nähe eines Hotspots befinden (Karte/Suche siehe hier: https://www.telekom.de/netz/hotspot) und kannst Dich dann mit den Zugangsdaten, die Du bekommst einloggen. Auf der Seite gibt es auch weitere Informationen.

     

    Der Hotspot ist ein WiFi-Zugang, hat nichts mit dem mobilen Netz zu tun.

    0

  • vor einem Jahr

    Grüße @Icardi990 

    Ich würde dir einen Hotspotpass nicht empfehlen.

    Denn ich glaube kaum, das ein Hotspot in deiner Nähe ist.

     

    Mache eher einen Hotspot mit dem Handy und buche dir die Dayflat.

     

    Oder hast du den Schnellstarter und benötigst neues Datenvolumen?

     

    Damit dir hier ein Teamie helfen kann, hinterlege bitte deine Daten in deinem Profil hier.

    Dies geht unter: 

     

    1

    Antwort

    von

    vor einem Jahr

    Hallo @Icardi990 ,

     

    herzlich willkommen bei uns in der Community. 😊👋 Schön, dass du den Weg zu uns gefunden hast.

     

    Es gibt verschiedene Möglichkeiten für den Übergang bis Freitag.

     

    Ergänze doch gerne dein Profil mit deiner Rückrufnummer, dann können wir das genauer besprechen. 😊

     

    Viele Grüße 

    Svenja P. 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

152

0

5

in  

363

0

2

vor 6 Jahren

in  

321

0

2

vor 2 Jahren

in  

344

0

2

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.