Gelöst
Umzug in eine neue Wohnung keine Terminbestätigung
vor 5 Jahren
Hello,
I moved into a new apartment and wanted to use my telecom internet. Processed online and received order number: [editiert]
When completing the order, the expected date was set for Saturday, June 5th, 2121 at 3:30 pm
It was also stated that this will be confirmed, but I haven't received any emails or other communications since then. Could you check the status, please? I am planning a trip on Sunday.
P.S. my German is not that good so if you have to call me English would be great
Thanks in advance
-------------------------
[Beitrag aus Datenschutzgründen editiert von @Peuki]
Achtung: Keine personenbezogenen Daten posten, also z.B. Ihre Rufnummer, Anschrift, E-Mail-Adresse oder Kundennummer.
Für erforderliche Kontaktaufnahmen können hier die Kundendaten hinterlegt werden: Meine Einstellungen : Profil : Kundendaten (Wichtig: Diese Daten sind nicht öffentlich sichtbar. Nur der Nutzer selber und die Mitarbeiter des Telekom hilft Teams können diese Daten sehen.)
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vor 5 Jahren
Hello, I moved into a new apartment and wanted to use my telecom internet. Processed online and received order number: [editiert] When completing the order, the expected date was set for Saturday, June 5th, 2121 at 3:30 pm It was also stated that this will be confirmed, but I haven't received any emails or other communications since then. Could you check the status, please? I am planning a trip on Sunday. P.S. my German is not that good so if you have to call me English would be great Thanks in advance ------------------------- [Beitrag aus Datenschutzgründen editiert von @Peuki] Achtung: Keine personenbezogenen Daten posten, also z.B. Ihre Rufnummer, Anschrift, E-Mail-Adresse oder Kundennummer. Für erforderliche Kontaktaufnahmen können hier die Kundendaten hinterlegt werden: Meine Einstellungen : Profil : Kundendaten (Wichtig: Diese Daten sind nicht öffentlich sichtbar. Nur der Nutzer selber und die Mitarbeiter des Telekom hilft Teams können diese Daten sehen.)
Hello,
I moved into a new apartment and wanted to use my telecom internet. Processed online and received order number: [editiert]
When completing the order, the expected date was set for Saturday, June 5th, 2121 at 3:30 pm
It was also stated that this will be confirmed, but I haven't received any emails or other communications since then. Could you check the status, please? I am planning a trip on Sunday.
P.S. my German is not that good so if you have to call me English would be great
Thanks in advance
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[Beitrag aus Datenschutzgründen editiert von @Peuki]
Achtung: Keine personenbezogenen Daten posten, also z.B. Ihre Rufnummer, Anschrift, E-Mail-Adresse oder Kundennummer.
Für erforderliche Kontaktaufnahmen können hier die Kundendaten hinterlegt werden: Meine Einstellungen : Profil : Kundendaten (Wichtig: Diese Daten sind nicht öffentlich sichtbar. Nur der Nutzer selber und die Mitarbeiter des Telekom hilft Teams können diese Daten sehen.)
After an order, it takes an average of 2 to 3 weeks for the order confirmation to arrive.
The desired date when ordering is always a wish
1
von
vor 5 Jahren
Ah okay. Ich habe das Datum nicht ausgewählt, da es mir bei der Buchung mitgeteilt wurde. Auf jeden Fall lasse ich meine Schlüssel bei einem Freund, falls ich nicht rechtzeitig zurückkomme.
Danke für die prompte Antwort.
0
Uneingeloggter Nutzer
von
vor 5 Jahren
Good Morning @sinisa.milojevic
I'm sorry for the late reply. I'll have a look at your order as soon as you filled your profile, so I can access your details.
Please just give me a short text here when you've filled your profile.
Regards
Karsten l.
0
2
von
vor 5 Jahren
Hello @Karsten L. ,
Sorry I'm on holiday so didn't check this either
I got an email from Telekom saying they tried to reach me as they can't provide speed of 100Mbps in the apartment I'm moving in (all details in order).
I added my info now and it would be great if we can see what and when it can be done as I would like to stay with Telekom
I'll keep checking this space now.
Regards,
Sinisa
0
von
vor 5 Jahren
I had a look in our system and cloud see that you already did a new order on 16th of June 2021 and already got a confirmation with the date of the transfer.
Is there still anything I can do for you?
Regards
Karsten L.
Uneingeloggter Nutzer
von
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 5 Jahren
I had a look in our system and cloud see that you already did a new order on 16th of June 2021 and already got a confirmation with the date of the transfer.
Is there still anything I can do for you?
Regards
Karsten L.
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Uneingeloggter Nutzer
von