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E-Mail des Kundendienstes bei unbezahlter Mobilfunkrechnung

1 year ago

Guten Abend,

 

Ich hoffe, es geht dir gut.

Ich hatte eine ausstehende Rechnung und diese sollte per SEPA-Konto bezahlt werden, aber ich hatte ein Problem mit meinem Bankkonto, also habe ich die Zahlung manuell an die in der Rechnung angegebene IBAN (UniCredit Bank - HypoVereinsbank) gesendet.

 

Das ist die E-Mail-Adresse, mit der ich den Kundenservice darüber informieren kann, dass ich bezahlt habe, und ihm das Dokument geschickt habe, das beweist, dass ich die verspätete/fehlgeschlagene Zahlung gesendet habe

 

Danke schön.

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    • 1 year ago

      @und3rd06012 

       

      Wer ist mit "Dir" gemeint - ein Mitarbeiter (m/w/d) der Telekom-Buchhaltung?

       

      Dieser liest hier bestimmt nicht mit.

       

      Viel einfacher wäre es, die auf der Rchg. angegebene Telefonnumer anzurufen - um zu prüfen,

      ob die Zahlung eingegangen ist.

       

      Das kann durchaus 3 - 4 Tage dauern nach Absenden des Geldes.

      0

    • 1 year ago

      und3rd06012

      Guten Abend, Ich hoffe, es geht dir gut.

      Guten Abend,

       

      Ich hoffe, es geht dir gut.

      und3rd06012

      Guten Abend,

       

      Ich hoffe, es geht dir gut.


      Danke, sehr gut, habe Urlaub. Hoffe dir geht es auch gut. 

      0

    • 1 year ago

      und3rd06012

      Guten Abend, Ich hoffe, es geht dir gut.

      Guten Abend,

       

      Ich hoffe, es geht dir gut.

      und3rd06012

      Guten Abend,

       

      Ich hoffe, es geht dir gut.


      Klingt nach maschineller Übersetzung. Gern in deiner Muttersprache schreiben, dann wird es vielleicht verständlicher.

       

      und3rd06012

      Das ist die E-Mail-Adresse, mit der ich den Kundenservice darüber informieren kann, dass ich bezahlt habe, und ihm das Dokument geschickt habe, das beweist, dass ich die verspätete/fehlgeschlagene Zahlung gesendet habe

      Das ist die E-Mail-Adresse, mit der ich den Kundenservice darüber informieren kann, dass ich bezahlt habe, und ihm das Dokument geschickt habe, das beweist, dass ich die verspätete/fehlgeschlagene Zahlung gesendet habe
      und3rd06012
      Das ist die E-Mail-Adresse, mit der ich den Kundenservice darüber informieren kann, dass ich bezahlt habe, und ihm das Dokument geschickt habe, das beweist, dass ich die verspätete/fehlgeschlagene Zahlung gesendet habe

      Solche Beweise interessieren nicht. Es interessiert einzig der Zahlungseingang. Und der wird maschinell erfasst, nicht von Menschen.

       

      Viele Grüße

      Thomas

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    • 1 year ago

      Hello,

       

      Yes I am using google translate.

      I am sorry for the confusion. I am new to Germany. I do not know German yet.

      @*PazViszla* Good that you are ok. Please do not troll me. I am trying to speak your language. I know I am terrible and google translate is terrible as well.

       

      Yes basically I am looking for the email address to let them know that I have sent the payment. Basically the receipt from the bank.

       

       

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      Answer

      from

      1 year ago

      @und3rd06012 

       

       

      Hereunder, I will give you some basic informations about this forum.

       

      1) First of all,  you have completed your personal profile.

      2) Therefore, the Telekom  team working here is able to speak to you in English -

           and check the receipt of your payment.

      3) The purpose of the call is to identify you - please use the
            last 6 digits of the IBAN stored with Deutsche Telekom.

       

      Thks.

      Answer

      from

      1 year ago

      Hello @und3rd06012,

       

      I will gladly check if the payment has already been registered in our system. Fröhlich

      In which time frame are you available for a call?

       

      Kind regards 

       

      Anna

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      Answer

      from

    • 1 year ago

      Hello Anna,

       

      Tomorrow whatever time you like I will be available.

      Thank you for stepping in.

       

      @Leprechaun2 Thank you for letting me know. I will update my personal profile.

       

      Thank u all for your interest to my problem.

      2

      Answer

      from

      1 year ago

      0

      Answer

      from

      1 year ago

      @und3rd6012,

       

      I just tried calling you, but wasn't successful.

      Could you provide me with an exact time frame so that it can be planned more easily?

       

      Kind regards 

       

      Anna

      0

      Unlogged in user

      Answer

      from

    • 1 year ago

      Hi Anna, Yes I saw your call and I tried to answer it, but my phone rang a little bit and then stopped. I do not know if it a cellular network failure because I am in a different eu country other than Germany. I am available at all times today, tomorrow, etc... Would you like to try again? Sorry for the inconvenience. I did not expect this to happen as my signal here is good.

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      1

      Answer

      from

      1 year ago

      @und3rd06012,

       

      I just received your text and we don't call this late without any notice. Is right now fine? Or we can just call tomorrow. Fröhlich

       

      Anna

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      Unlogged in user

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    • 1 year ago

      Yes it is fine

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      Answer

      from

      1 year ago

      @und3rd06012,

       

      Thank you for the pleasant conversation. Fröhlich

      Everything is fine, and the payment was registered in our systems today, so there is nothing to worry about. 

       

      Kind regards

       

      Anna

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    • Accepted Solution

      accepted by

      1 year ago

      @und3rd06012,

       

      Thank you for the pleasant conversation. Fröhlich

      Everything is fine, and the payment was registered in our systems today, so there is nothing to worry about. 

       

      Kind regards

       

      Anna

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    • 1 year ago

      Thank u Anna and everyone for helping me out so fast!

       

      Have a nice evening.

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