Gelöst
I cant access FON HOTSPOT!!!!!!!!!!!
vor 6 Jahren
Hello I cant use this hotspot at home. so I'd like my money back. I am very upset because of this situation. I attached a picture, please check it and refund my money.
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vor 6 Jahren
Hallo, ich kann diesen Hotspot nicht zu Hause benutzen. Also möchte ich mein Geld zurückhaben. Ich bin wegen dieser Situation sehr verärgert. Ich habe ein Bild angehängt, bitte überprüfen Sie es und erstatten Sie mein Geld.
2
Antwort
von
vor 6 Jahren
Your ! from your PC is broken.
Es darf keine Seite per https aufgerufen werden und die DNS Server müssen per DHCP bezogen werden.
Geld bekommst du nicht, da die Nutzung kostenfrei und nicht zugesichert ist.
Antwort
von
vor 6 Jahren
Your ! from your PC is broken. Es darf keine Seite per https aufgerufen werden und die DNS Server müssen per DHCP bezogen werden. Geld bekommst du nicht, da die Nutzung kostenfrei und nicht zugesichert ist.
Your ! from your PC is broken.
Es darf keine Seite per https aufgerufen werden und die DNS Server müssen per DHCP bezogen werden.
Geld bekommst du nicht, da die Nutzung kostenfrei und nicht zugesichert ist.
Im Translat for You @josh.jh.yoo
No page may be accessed via https and the DNS servers must be obtained via DHCP.
You do not get any money, because the use is free and not guaranteed.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 6 Jahren
Your ! from your PC is broken.
Es darf keine Seite per https aufgerufen werden und die DNS Server müssen per DHCP bezogen werden.
Geld bekommst du nicht, da die Nutzung kostenfrei und nicht zugesichert ist.
0
vor 6 Jahren
@josh.jh.yoo Um was für Tarif un Router geht es denn genau was für anschlus hast du denn genau .. bei deinem Bild seh i das du an nem Telekom fon Hotspot hängst 🤔🤔 un net an deinem wlan
was für bandbreite wurde dir in der auftragsbestätigung bestätigt un was für router verwendest du denn .... wie syncronisiert der router un findest du irgend was auffälliges im routerlog..... bist du über lan oder wlan mit dem router verbunden.... etwas mehr infos brauchen die lieben helferlein hier um dir helfen zu können........ grüßle🙂💕
Kann mir wer Dolmetscher Danke un grüsle 🙂💕
10
Antwort
von
vor 6 Jahren
Sorry 😐 i verkrümeln mi dann hier besser 😶 @der_Lutz tut mir leid i kann koi englisch tipseln... un liebes grüsle da lass vom einfachen bunten Kauz aus dem via Funk Bereich... bin schon wieder weg 🙂💕
Antwort
von
vor 6 Jahren
Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. @Gelöschter Nutzer You've translated the direct link. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. @Gelöschter Nutzer You've translated the direct link. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. @Gelöschter Nutzer You've translated the direct link. Ohne Worte... ...
Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile. @Gelöschter Nutzer You've translated the direct link.
Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile.
Via the following direct link => http://bit.ly/customerinfo is directed to the right places in the profile.
@Gelöschter Nutzer
You've translated the direct link.
Ohne Worte...
...
Falls das jetzt auf mich bezogen war, ich habe den DeepL-Übersetzer verwendet.
https://www.deepl.com/translator
Antwort
von
vor 6 Jahren
@Gelöschter Nutzer
Nein, du warst auf keinen Fall gemeint.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 6 Jahren
it will automatically open a page to log in,
there then under "Login ua.a. Enter your email address completely incl @ t-online (Example: Max-Muster@t-online.de)
as you certainly do for your customer center, and enter the same password.
And upon successful registration, this is also confirmed.
Added:
You can find help for Amelden at a Telekom hotspot here: idea: => https: //www.telekom.de/hilfe/mobilfunk-mobiles-internet/mobiles-internet-e-mail/hotspot/anmelden-log ...
And fittingly right here: idea: => https://www.telekom.de/unterwegs/apps-und-dienste/konnektivitaet/wlan-to-go
Greeting
bigmini-do
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vor 6 Jahren
Hello @josh.jh.yoo
to solve your problem with the access to the TELEKOM-FON WiFi-network we first need to to clarify, whether the hotspot "Telekom_FON" is provided by your own router or by someone else's device.
The given name for an SSID can be chosen arbitrarily. So it might be that the shown network in your photo is not an official Telekom hot spot.
@josh.jh.yoo, are you actually the operator of the named device?
Do you have authorized access to the router to check and change the settings?
What type is the router - as long as it is yours at all?
Regards
0
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von