Gelöst

Neuvertrag sim aktivierung

vor 6 Jahren

Moin, ich hatte mir online ein neuen vertrag abgeschlossen mit dem galaxy s10 5g mit neuer sim habe den zum telekom schop schicken lassen zum abholen wielange dauert es bis die sim karte aktiviert wird oder muss man da selber noch irgendwas machen habe das handy heute abgeholt außerdem hatt die mitarbeiterin mir da den papierkram mitgegeben da lag auch ein zettel bei " Kaufen & Abholen Dokumentatioin zum Verleib der Ware wo qasi mein name lieferscheinnummer etc daten zur packetabholung usw und unterschrift käufer / Verkäufer gefragt wird  unten steht noch Bei erfolter Abholung Fertigen sie eine Kopie dieses Belegs an und bewahren diese als nachweis in einem ordner im shop auf den orginalbeleg senden sie bite zeitnahan folgende adresse vivento customer services gmbh......  ich wurde beim abholen nichts gefragt zu unterschreiben nur perso vorzeigen kann es sein das dieser zettel vergessen wurde durchzugehen  und ausversehen nur mitgegeben ? hatt da jemand erfahrungen drin 

436

2

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    Hallo Stefan,

    da wirst du nochmal zurück in den Shop müssen.
    Die Einsendung des Belegs läst meines Erachtens die Aktivierung der SIM-Karte aus.

    Beste Grüße
    Piwi

    1

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    ok danke das wird die mitarbeiterin da wohl übersehen habe ich werde morgen mal in dem shop gehen und das nochmal abgeben vielen dank 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

222

0

4

vor 4 Jahren

in  

236

0

3

Gelöst

in  

1839

0

4

Gelöst

in  

1762

0

3

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.