Prepaid SIM card delivery
vor 4 Monaten
Dear all,
I would like to ask about how long the delivery of the prepaid SIM card takes. I took the contract on June 25. I will be leaving for vacation this Saturday for a month, and I have not received the SIM card yet. I read that I need to be there to pay for the delivery, or the card will go to a post office and will be returned if I do not pick it up. I cannot track the delivery yet, so I don't know if the SIM will arrive in time. Can you please look up the current status and, if possible, make the delivery as soon as possible so the SIM card arrives on time?
Second question: Today, I received a confirmation from Telekom that my number porting was approved, and that the activation will be on July 15. Will the activation be successful even if I am outside of the EU (I will be in North Africa)?
This is the email:
Am 15.07.2025 schalten wir den Vertrag mit Ihrer jetzigen Rufnummer frei.
- 14 Tage vorher schicken wir Ihnen Ihre neue SIM-Karte oder das eSIM-Profil.
Falls das Aktivierungsdatum weniger als 14 Tage in der Zukunft liegt, versenden wir sofort.
Thank you all for your answers!
82
0
3
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Jahren
1594
0
1
1449
0
1
331
0
2
1443
0
4
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.
