SEPA Lastschrift

vor 3 Monaten

Hallo! Ich habe eine E-Mail bekommen: wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir Ihren aktuellen Mobilfunkauftrag nicht bearbeiten können.

Wir können Ihren Auftrag leider nicht ausführen.

Bitte überprüfen Sie folgende Angaben:

In den Stammdaten des Kunden ist keine

SEPA Lastschrift hinterlegt. Bitte Zahlart auf SEPA-Lastschrift umstellen und Auftrag nach 6 Std. neu erfassen.

Was soll ich jetzt machen? Danke.

135

7

    • Offizielle Lösung

      akzeptiert von

      vor 3 Monaten

      Thank you so much for your time and for the very pleasant phone call, @user_dc7e62 . Unfortunately, we can't purchase the Samsung on an installment plan. I just researched the bank account situation again – even if we had a German bank account, the payment still wouldn’t be possible because your sister's contract must be active for at least 6 months before this can be done. So, unfortunately, the only option here is to acquire the device in another way. I really wish I could have given you a different answer. Nonetheless, I wish you and your sister a wonderful weekend. Kind regards ^Caro 

      1

      Antwort

      von

      vor 2 Monaten

      Thanks. I’ll just wait for the refunds for the orders.

      Uneingeloggter Nutzer

      Antwort

      von

    Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

    Gelöst

    in  

    675

    0

    9

    Gelöst

    in  

    397

    0

    2

    in  

    405

    0

    2

    Gelöst

    in  

    346

    0

    2