SEPA Lastschrift
vor 10 Tagen
Hallo! Ich habe eine E-Mail bekommen: wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir Ihren aktuellen Mobilfunkauftrag nicht bearbeiten können.
Wir können Ihren Auftrag leider nicht ausführen.
Bitte überprüfen Sie folgende Angaben:
In den Stammdaten des Kunden ist keine
SEPA Lastschrift hinterlegt. Bitte Zahlart auf SEPA-Lastschrift umstellen und Auftrag nach 6 Std. neu erfassen.
Was soll ich jetzt machen? Danke.
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Offizielle Lösung
Carolin L.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Carolin L.
vor 9 Tagen
Thank you so much for your time and for the very pleasant phone call, @user_dc7e62 . Unfortunately, we can't purchase the Samsung on an installment plan. I just researched the bank account situation again – even if we had a German bank account, the payment still wouldn’t be possible because your sister's contract must be active for at least 6 months before this can be done. So, unfortunately, the only option here is to acquire the device in another way. I really wish I could have given you a different answer. Nonetheless, I wish you and your sister a wonderful weekend. Kind regards ^Caro
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user_dc7e62
Antwort
von
Carolin L.
vor 9 Tagen
Thanks. I’ll just wait for the refunds for the orders.
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Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Carolin L.