Freischaltung Sky über Magenta TV

5 years ago

Hallo zusammen,

 

seit dem 15.04.2020 habe ich erneut Sky über Magenta TV abgeschlossen. Sky demand läuft seit dem 17.04., lediglich die Sender sind bei Magenta nicht freigeschaltet. Den Receiver habe ich bereits neu gestartet, läuft trotzdem nicht.

 

Ich bitte um Freischaltung.

 

Vielen Dank!

245

5

  • 5 years ago

    @Susanne31  Sind noch andere Aufträge in Bearbeitung im Kundencenter? 

    2

    Answer

    from

    5 years ago

    @Thunder99  Nein, die Kündigung vom alten Sky Vertrag ist zum 05.04. abgeschlossen.

    Answer

    from

    5 years ago


    @Susanne31  schrieb:

    @Thunder99  Nein, die Kündigung vom alten Sky Vertrag ist zum 05.04. abgeschlossen.


    @Susanne31  Wenn du davor Sky schon hattest und keine 3 Monate dazwischen sind werden 100 Euro Strafe an Sky fällig nur als Info.

     

    Ergänze dein Profil Benutzerdaten mit Telefonnummer und Kundenummer das sich das Teami bei dir melden kann und gib hier kurz Bescheid wenn es erledigt ist 

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • 5 years ago

    Hallo @Susanne31,

    können Sie die Sky-Sender inzwischen über den Media Receiver empfangen? Falls nicht, schaue ich es mir gerne mal an. Damit ich schnell weiterhelfen kann, füllen Sie bitte in Ihren Benutzerdaten die Felder „Kundennummer“ und/oder „Telefonnummer“ aus. Über folgenden Link gelangen Sie sofort zur richtigen Stelle in Ihrem Profil. Im Anschluss freue ich mich über eine kurze Rückmeldung.

    Viele Grüße
    Melanie S.

    0

  • 5 years ago

    Hallo @Susanne31,

    bisher konnte ich mir den Auftrag noch nicht ansehen, da noch keine Daten hinterlegt. Wenn noch Hilfe benötigt wird, holen Sie dies bitte nach. Schreiben Sie mir hier kurz, wenn Sie das Profil befüllt haben.

    Viele Grüße
    Melanie S.

    0

Unlogged in user

Ask

from

This could help you too

Solved

in  

303

0

3

Solved

in  

967

0

3

Solved

in  

505

0

1

Solved

in  

1035

0

4

Solved

in  

504

0

3

Popular tags last 7 days

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.