FYI > Partnerschaft Telekom und DAZN incl. Preisvorteil

vor 4 Jahren

Letzte Aktivität

vor 4 Jahren

von

242

5

  • vor 4 Jahren

    @Gelöschter Nutzer Ist bei dir das Bildqualität auch so miserabel? Egal ob Samsung App, Stick oder MR ?

    4

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren


    @Gelöschter Nutzer  schrieb:

    @Thunder99  schrieb:

    @Gelöschter Nutzer Ist bei dir das Bildqualität auch so miserabel? Egal ob Samsung App, Stick oder MR ?


    Jetzt hast du mich erwischt 😁, DAZN läuft bei mir nur über Apple TV mit einer herausragenden Qualität. An Telekom-Geräten habe ich nur noch zwei Magenta TV Sticks, über die ich nur die 3.Liga mit einer sehr guten Bildqualität sehe.


    3.LIGA ist einwandfrei das stimmt, nur DAZN ist so miserabel sogar auf einem nicht Telekom Gerät Samsung TV App. Naja dann haben sie wieder einen verloren. 

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Auch auf Nvidia Shield gibt es DAZN mit einem Top-Bild 😉

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Auch auf Nvidia Shield gibt es DAZN mit einem Top-Bild 😉

    Auch auf Nvidia Shield gibt es DAZN mit einem Top-Bild 😉

    Auch auf Nvidia Shield gibt es DAZN mit einem Top-Bild 😉


    😭😭

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

188

4

1

in  

161

5

1

in  

375

0

3

in  

514

2

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.