We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.
HAMAPA
vor einem Jahr
ist denn die Störung wirklich schon behoben ?
Ja, ist behoben.
Nimm mal den MR für 10 Min. vom Strom.
0
5
Ältere Kommentare anzeigen
maikzahn46
Antwort
von
HAMAPA
vor einem Jahr
Leider nicht
hab mal ein Bild von der Mesh Station angefügt.
Die Stationen habe ich auch schon alle zurückgesetzt null Chance
image.jpg
image.jpg
0
erna-weigel100
Antwort
von
HAMAPA
vor einem Jahr
hallo habe alles ausprobiert nichts geht mehr
wann kann ich wieder magenta tv schauen ?
0
falk2010
Antwort
von
HAMAPA
vor einem Jahr
Schwer zu sagen, welches Gerät / welche App? Welche Fehlermeldung, was passiert?
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
HAMAPA
HAMAPA
vor einem Jahr
Nächst Frage. Welcher Router?
Besorge dir mal ein Langes Lan-Kabel.
Oder MR an den Router und langes HDMI -Kabel
0
1
maikzahn46
Antwort
von
HAMAPA
vor einem Jahr
Speedport Smart 3
Muss ich später schauen…..aber das Problem was ich habe, ist ja seit gestern die Störung war/ist!! Und ich habe in mehreren Zimmer mit meinen Stationen das Problem…..und was ich so gerade im Internet lese, scheint das Problem doch noch nicht ganz behoben zu sein.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
HAMAPA
an-dr3a
vor einem Jahr
Magenta TV, Internet, Telefon… alles tot?
wann funktioniert es wieder
0
2
RoadrunnerDD
Antwort
von
an-dr3a
vor einem Jahr
Internet, Telefon… alles tot?
Dann solltest du an der Hotline eine Störung melden.
Das geht über das Thema des Threads hier weit hinaus.
1
falk2010
Antwort
von
an-dr3a
vor einem Jahr
Hallo @an-dr3a
bitte Störung melden, das hat mit dem Login-Problem gestern nichts zu tun, denke ich.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
an-dr3a
maikzahn46
vor einem Jahr
Gibt es denn noch andere Kunden, die das Problem haben?!?!
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
maikzahn46