Netflix aktivieren Registrierungsmail fehlt. Link über Hilfe funktioniert nicht.

5 years ago

Sehr geehrte Damen u. Herren,

 

ich habe noch keine Registrierungsmail für das Netflixabo welches über Magenta ´TV mit bestellt habe erhalten. Der Link aus dem Hilfeportal funktioniert nicht.

 

Danke für Ihre Mühe im Vorraus

Gerhard Rötten

793

6

  • 5 years ago

    Hallo

     

    Willkommen im Forum.

     

    Der Fehler ist bereits bekannt. Das Team arbeitet an der Lösung.

    Weiteres können wir dazu auch nicht sagen.

     

    Bitte hinterlege HIER deine Kundennummer & Rufnummer.

    So kann Dir bei zukünftigen Fragen ggf. schneller geholfen werden.

     

    Lieben Gruß Patrick

    4

    Answer

    from

    3 years ago

    Hallo @Fuat76,

     

    verwendest du auch die richtigen Zugangsdaten? Alternativ kann die Aktivierung über diesen Link erfolgen.

    Sollte es weiterhin nicht funktionieren, hinterlege bitte deine Kontaktdaten in dem Community-Profil (siehe meine Signatur).

    Im Anschluss freue ich mich über eine kurze Rückmeldung.

     

    Grüße

    Alexander M.

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • 5 years ago

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

Unlogged in user

Answer

from

This could help you too

Solved

in  

409

0

2

in  

238

0

2

Solved

in  

283

0

1

Solved

in  

1537

0

5

Solved

in  

532

0

2

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.